یونیورسٹی آف چترال اور چترال سکاؤٹس کے پولو ٹیم کے مابین دوستانہ میچ۔جامعہ چترال کی شاندار جیت۔

چترال (چترال ایکسپریس) چترال سکاؤٹس پولو گراؤنڈ میں ایک سنسنی خیز پولو میچ منعقد ہوا، جس میں یونیورسٹی آف چترال اور چترال سکاؤٹس نے کھیلوں کی مہارت کا مظاہرہ کیا۔

تقریب کے مہمان خصوصی یونیورسٹی آف چترال کے وائس چانسلر پروفیسر ڈاکٹر ظاہر شاہ تھے۔ میجر سعد، میجر سلطان، کیپٹن علی، اور کیپٹن شہزاد بھی معزز حاضرین میں شامل تھے، جس نے تقریب کے وقار میں اضافہ کیا۔ یونیورسٹی آف چترال کے پروجیکٹ ڈائریکٹر انجینئر ضیاء اللہ اور اسسٹنٹ ڈائریکٹر سپورٹس  مصطفی کمال بھی اس موقع پر موجود تھے۔ موقع
پولو میچ میں یونیورسٹی آف چترال کی ٹیم جس کی قیادت یونیورسٹی آف چترال کے پبلک ریلیشن آفیسر جناب شکیل حسین نے کی، چترال سکاؤٹس کی ٹیم سے مقابلہ ہوا جس کی کپتانی کیپٹن شہزاد نے کی۔ یہ ایک قریبی مقابلہ تھا، جس میں یونیورسٹی آف چترال نے 5/7 کے فائنل سکور کے ساتھ فتح حاصل کی۔
پولو میچ کے علاوہ یونیورسٹی آف چترال کی ٹیم اور چترال سکاؤٹس ٹیم کے درمیان فٹ بال میچ کا بھی انعقاد کیا گیا جس سے کھیلوں کے جذبے اور تعاون کو مزید پروان چڑھایا گیا۔
وائس چانسلر پروفیسر ڈاکٹر ظاہر شاہ نے یونیورسٹی آف چترال پولو ٹیم کو ان کی شاندار جیت پر دلی مبارکباد پیش کی۔ انہوں نے میچوں میں دونوں ٹیموں کی طرف سے دکھائے گئے کھیل اور لگن کو سراہتے ہوئے کمیونٹی کے اندر اتحاد اور صحت مند مسابقتی جذبے کو فروغ دینے میں اس طرح کے ایونٹس کی اہمیت پر زور دیا۔
یونیورسٹی آف چترال اور چترال سکاؤٹس کے درمیان ہونے والے دوستانہ میچ نہ صرف ایتھلیٹزم کا جشن تھے بلکہ تعلیمی ادارے اور چترال سکاؤٹس کے درمیان مضبوط رشتے کا بھی ثبوت تھا جنہوں نے علاقے میں امن کو برقرار رکھنے میں اہم کردار ادا کیا ہے۔ اس طرح کے ایونٹس شرکاء کے درمیان ٹیم ورک، نظم و ضبط اور دوستانہ مقابلے کی اقدار کو فروغ دیتے رہتے ہیں۔

اس خبر پر تبصرہ کریں۔ چترال ایکسپریس اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں
زر الذهاب إلى الأعلى
error: مغذرت: چترال ایکسپریس میں شائع کسی بھی مواد کو کاپی کرنا ممنوع ہے۔