یونیورسٹی آف چترال نے GLOF II پروجیکٹ کے تعاون سے انٹرنیشنل ماؤنٹین ڈے منایا۔

چترال (چترال ایکسپریس)یونیورسٹی آف چترال نے ماحولیاتی تحفظ کے عزم کے ساتھ UNDP GLOF II پروجیکٹ کے تعاون سے انٹرنیشنل ماؤنٹین ڈے منایا۔ موسمیاتی تبدیلی، جنگلات، ماحولیات، وائلڈ لائف ڈیپارٹمنٹ کے ایڈیشنل سیکرٹری  منہاس الدین تقریب کے مہمان خصوصی تھے۔

یونیورسٹی کے قائم مقام وائس چانسلر ڈاکٹر صاحب خان نے پروگرام کی صدارت کی۔ قابل ذکر شخصیات جیسے عبدالمجید، ڈسٹرکٹ فاریسٹ آفیسر چترال؛  محمد حیات شاہ، ڈسٹرکٹ مانیٹرنگ آفیسر۔ اور یوسف فرہاد، سب ڈویژنل فارسٹ آفیسر نے پروگرام میں شرکت کی۔ Glof II پروجیکٹ کے نمائندوں کے ساتھ گرلز ڈگری کالج کی طالبات اور عملے نے متنوع سامعین میں اضافہ کیا۔

پروگرام میں بصیرت انگیز پریزنٹیشنز اور تقاریر شامل تھیں جنہوں نے پہاڑی ماحولیاتی نظام کی اہمیت کو اجاگر کیا۔ شبدراز گروپ آف ایڈونچر ٹورازم نے کوہ پیمائی کے سامان کی نمائش کے ساتھ ایونٹ کو مزید بڑھایا، جس نے سامعین کو ایڈونچر کے جذبے میں شامل کیا۔

پروگرام کے مہمان خصوصی منہاس الدین نے یونیورسٹی کے لان میں پودا لگایا جو ماحولیاتی استحکام کے عزم کی علامت ہے۔ تعریفی نشان کے طور پر معزز مہمانوں میں شیلڈز اور سرٹیفکیٹ تقسیم کیے گئے، جنہوں نے اس مقصد میں ان کے تعاون کا اعتراف کیا۔

اس جشن نے نہ صرف انٹرنیشنل ماؤنٹین ڈے کی اہمیت کو اجاگر کیا بلکہ آنے والی نسلوں کے لیے ہمارے قیمتی پہاڑی ماحولیاتی نظام کو محفوظ رکھنے کے لیے اجتماعی لگن کو بھی ظاہر کیا۔

اس خبر پر تبصرہ کریں۔ چترال ایکسپریس اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں
زر الذهاب إلى الأعلى
error: مغذرت: چترال ایکسپریس میں شائع کسی بھی مواد کو کاپی کرنا ممنوع ہے۔