اپرچترال بونی میں دو روزہ مینا بازار کا آغاز

اپرچترال (چترال ایکسپریس)بونی میں ہفتہ اپریل  سے خواتین کے لیے دو روزہ مینا بازار کا آغاز ہوا۔ آغا خان رورل سپورٹ پروگرام کے زیر اہتمام اپر چترال کی ضلعی انتظامیہ کے تعاون سے افتتاحی تقریب میں ایڈیشنل ڈپٹی کمشنر اپر چترال مسٹر فدا الکریم، تحصیل ناظم سردار حکیم، صدر اسماعیلیہ کونسل امتیاز عالم اور یونیورسٹی آف چترال کے پبلک ریلیشن آفیسر شکیل حسین سمیت کئی معززین نے شرکت کی۔
اپر چترال کے ایڈیشنل ڈپٹی کمشنر نے مینا بازار کا باقاعدہ افتتاح فیتہ کاٹنے کی تقریب سے کیا۔ اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے انہوں نے آغا خان رورل سپورٹ پروگرام کی جانب سے اس طرح کی تقریبات کے انعقاد اور خواتین کاروباریوں کو تعاون فراہم کرنے کی کوششوں کو سراہا۔ انہوں نے صنعت کاری میں خواتین کو بااختیار بنانے کی اہمیت پر زور دیتے ہوئے اس مقصد کے لیے اپنی مکمل حمایت کا وعدہ کیا۔
تحصیل ناظم سردار حکیم نے بھی خواتین میں کاروباری صلاحیت کو فروغ دینے میں اے کے آر ایس پی کی کاوشوں کو سراہا اور اس طرح کے اقدامات میں ان کی شرکت کی حوصلہ افزائی کی۔ ایڈیشنل ڈپٹی کمشنر نے مختلف سٹالز کے دورے کے دوران خواتین کاروباریوں کے ساتھ ذاتی طور پر بات چیت کی اور حوصلہ افزائی اور تعاون کے الفاظ پیش کیے۔
بعد ازاں اے کے آر ایس پی کے ریجنل پروگرام منیجر جناب سجاد حسین نے مینا بازار کا دورہ کیا تاکہ خواتین کاروباریوں کی حمایت اور حوصلہ افزائی کی جا سکے۔ انہوں نے تقریب کی کامیابی میں تعاون کرنے پر ضلعی انتظامیہ اور تمام اسٹیک ہولڈرز کا شکریہ ادا کیا۔
شرکاء نے ریجنل پروگرام مینیجر اور انٹرپرائز مینیجر  حمید اعظم کی اس تقریب کے لیے ان کی غیر متزلزل حمایت پر تعریف کی۔ لوگوں کی ایک بڑی تعداد نے سٹالز کا دورہ کیا، جو خواتین کاروباریوں کے لیے کمیونٹی کی دلچسپی اور حمایت کی عکاسی کرتا ہے۔
یہ تقریب دو دن تک جاری رہے گی، جو خواتین کاروباریوں کو اپنی مصنوعات اور صلاحیتوں کو دکھانے کے لیے ایک پلیٹ فارم فراہم کرے گی۔

اس خبر پر تبصرہ کریں۔ چترال ایکسپریس اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں
زر الذهاب إلى الأعلى
error: مغذرت: چترال ایکسپریس میں شائع کسی بھی مواد کو کاپی کرنا ممنوع ہے۔