یونیورسٹی آف چترال میں فاطمید فاؤنڈیشن کے تعاون سے بلڈکیمپ کاانعقاد:

چترال (چترال ایکسپریس)یونیورسٹی آف چترال نے فاطمید فاؤنڈیشن کے تعاون سے خون کے عطیہ کیمپ کا کامیاب انعقاد کیا جس کا مقصد صحت کی سہولیات میں خون کی شدید کمی کو پورا کرنا تھا۔ بلڈ کیمپ میں طلباء اور عملے کی بڑی تعداد نے شرکت کی، جو کمیونٹی کی خدمت اور زندگیاں بچانے کے اجتماعی عزم کی عکاسی کرتی ہے۔
8 مئی 2024 کو منعقدہ خون کا عطیہ کیمپ انسانی مقاصد کو آگے بڑھانے میں تعاون کی بہترین مثال تھا۔
خون کے عطیہ کیمپ کو یونیورسٹی آف چترال کے عملے اور طلباء کی جانب سے زبردست پذیرائی  ملی۔ یونیورسٹی آف چترال کے ایڈیشنل رجسٹرار ڈاکٹر صاحب خان نے بلڈ کیمپ کا دورہ کیا اور آرگنائزنگ کمیٹی اور فاطمید فاؤنڈیشن کی کاوشوں کو سراہا۔ انہوں نے کہا کہ یہ اقدام ضرورت مندوں کی زندگیوں میں تبدیلی لانے کے لیے ہماری لگن کو واضح کرتا ہے۔ خون کا عطیہ دے کرہم بیماری اور چوٹ سے لڑنے والے مریضوں کے ساتھ اپنی یکجہتی کا مظاہرہ کرتے ہیں، انہیں ضرورت کے وقت امید اور مدد کی پیشکش کرتے ہیں۔”
فاطمید فاؤنڈیشن نے اپنی مہارت کے ذریعے عطیہ کیے گئے خون کو جمع کرنے اور پروسیسنگ میں سہولت فراہم کی، اس بات کو یقینی بنایا کہ یہ ان افراد تک پہنچ جائے جنہیں فوری طبی امداد کی ضرورت ہے۔
سیف المجاہد اسسٹنٹ پروفیسر شعبہ اقتصادیات نے فاطمید فاؤنڈیشن کے تعاون پر ان کا شکریہ ادا کیا۔ انہوں نے ایونٹ کے کامیاب انعقاد پر یوتھ ایمپاورمنٹ کلب کی کاوشوں کو بھی سراہا۔

اس خبر پر تبصرہ کریں۔ چترال ایکسپریس اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں
زر الذهاب إلى الأعلى
error: مغذرت: چترال ایکسپریس میں شائع کسی بھی مواد کو کاپی کرنا ممنوع ہے۔