پروفیسر ڈاکٹر محمد شہاب نے چترال یونیورسٹی کے وائس چانسلر کا اضافی چارج سنبھال لیا۔

چترال(چترال ایکسپریس)پروفیسر ڈاکٹر محمد شہاب نے چترال یونیورسٹی کے وائس چانسلر کا اضافی چارج سنبھال لیا۔
پروفیسر ڈاکٹر محمد شہاب نے 13 مئی 2024 کو اضافی چارج کی بنیاد پر یونیورسٹی آف چترال کے وائس چانسلر کے طور پر ذمہ داریاں سنبھالیں۔
باضابطہ چارج سنبھالنے کے بعد پروفیسر ڈاکٹر محمد شہاب نے یونیورسٹی آف چترال کے سیکشن ہیڈز کے ساتھ ایک تعارفی اجلاس بلایا۔
وائس چانسلر نے فیکلٹی ممبران سے الگ میٹنگ بھی کی۔ اس ملاقات کے دوران انہوں نے یونیورسٹی کو درپیش مالی اور انتظامی مسائل پر تبادلہ خیال کیا۔ ملاقات کے دوران انہوں نے نصاب کی بروقت اور موثر تکمیل کی ضرورت پر زور دیا۔ اثاثوں کی موثر تنظیم اور انڈومنٹ فنڈ کے قیام پر بھی توجہ دی گئی۔ انہوں نے زور دے کر کہا کہ یہ اقدامات یونیورسٹی کی مالی استحکام کو بڑھانے کے لیے ضروری ہیں۔
اپنی گفتگو میں وائس چانسلر نے پبلک سیکٹر ڈویلپمنٹ پروگرام (PSDP) کے منصوبوں پر پیش رفت کو تیز کرنے کی اہمیت پر زور دیا۔ یہ اقدامات یونیورسٹی کے بنیادی ڈھانچے اور تعلیمی صلاحیتوں کو آگے بڑھانے میں اہم کردار ادا کرتے ہیں۔
وہ یونیورسٹی کے مختلف حصوں اور دیگر اسٹیک ہولڈرز کی رائے کے ساتھ یونیورسٹی کے معاملات کو منظم کرنے کی خواہش رکھتا ہے جب تک کہ ایک باقاعدہ وائس چانسلر کا تقرر نہیں کیا جاتا۔ انہیں پوری امید ہے کہ یونیورسٹی آف چترال میں چترال اور ملحقہ علاقوں کے طلباء کے لیے بہترین تعلیم کا مرکز بننے کی بھرپور صلاحیت موجود ہے۔
مزید برآں، انہوں نے ہر شعبہ میں درپیش چیلنجز اور مسائل پر بھی بات کی۔

اس خبر پر تبصرہ کریں۔ چترال ایکسپریس اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں
زر الذهاب إلى الأعلى
error: مغذرت: چترال ایکسپریس میں شائع کسی بھی مواد کو کاپی کرنا ممنوع ہے۔