قشقار ڈیجیٹل یونیورسٹی میں انگریزی زبان کی اہمیت پر سیمینار کا انعقاد

سمینار کا انعقاد ڈسٹرکٹ یوتھ آفس اور ضلعی انتظامیہ کے تعاون سے کیا گیا۔

چترال(چترال ایکسپریس)چترال انکیوبیشن سنٹر، موڑدہ بازار، سکول روڈ، قشقار سنٹر میں واقع اپنے کیمپس میں، قشقار ڈیجیٹل یونیورسٹی نے آج “انگریزی زبان کی اہمیت” کے موضوع پر ایک انتہائی مفید سیمینار کا انعقاد کیا۔ یہ تقریب نامور شخصیات اور ایک پر جوش حاضرین کو اکٹھا کر کے، ذاتی اور پیشہ ورانہ ترقی میں انگریزی زبان کی مہارت کے اہم کردار پر تبادلہ خیال کرنے کے لیے رکھا گیا تھا۔


سیمینار میں بطور مہمان خصوصی اسسٹنٹ کمشنر ہیڈ کوارٹرز لوئر چترال، ڈاکٹر محمد عاطف جالب نے شرکت کی۔ اپنے خطاب میں، ڈاکٹرعاطف جالب نے دنیا بھر میں بات چیت کی صلاحیت اور مواقعوں کو بڑھانے کے لیے، خاص طور پر ترقی پذیر ممالک کے باشندوں کے لیے، انگریزی سیکھنے کی اہمیت پر زور دیا۔ انہوں نے اس بات کو اجاگر کیا کہ دنیا بھر میں علم، تعلیم اور روزگار کے وسیع ذرائع تک رسائی کے لیے انگریزی پر عبور حاصل کرنا ضروری ہے۔

ضلع یوتھ آفیسر چترال لوئر،سردار علی وزیر نے بھی شرکاء سے خطاب کرتے ہوئے آج کی باہم وابستہ دنیا میں انگریزی زبان کی اہمیت کو اجاگر کیا۔ انہوں نے نوجوانوں کی حوصلہ افزائی کی کہ وہ انگریزی سیکھنے کو ذاتی ترقی اور معاشرتی advancement (ترقی) کے لیے ایک اوزار کے طور پر اپنائیں۔

سیمینار کا آغاز قشقار ڈیجیٹل یونیورسٹی کے ڈائریکٹر، محمد نایاب کے گرم جوشی کے ساتھ خیر مقدم سے ہوا۔ اپنے ابتدائی کلمات میں، انہوں نے یونیورسٹی کے مقصد کا تعارف کرایا اور سیمینار کے اغراض و مقاصد کی وضاحت کی۔ انہوں نے جدید دور کے لیے ضروری مہارتوں سے طلباء کو باخبر کرنے اور معیاری تعلیم فراہم کرنے کے ادارے کے عزم کو دہرایا


ایک اور ممتاز مقرر اور سیمینار میں انگریزی زبان کے کوچ، سیف الدین آریان نے قشقار ڈیجیٹل یونیورسٹی کی طرف سے پیش کردہ “اسٹیپ اپ انگلش لینگویج کورس” کی وضاحت کی۔ انہوں نے بتایا کہ یہ کورس طلباء کو انگریزی، انفارمیشن اینڈ کمیونیکیشن ٹیکنالوجی (ICT) اور پیشہ ورانہ مہارت سیکھنے میں مدد کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے، تاکہ انہیں کامیاب کیریئر اور مزید تعلیم کے لیے تیار کیا جا سکے۔

سیمینار کا اختتام سوال و جواب کے سیشن کے ساتھ ہوا، جس نے شرکاء کو براہ راست مقررین کے ساتھ بات چیت کرنے اور زیر بحث موضوعات میں گہری بصیرت حاصل کرنے کی اجازت دی۔ یہ سیشن خیالات کے تبادلے کا باعث بنا اور شرکاء کے لیے قیمتی رہنمائی فراہم کر سکا۔


قشقار ڈیجیٹل یونیورسٹی سیمینار کو کامیاب کو ممکن بنانے پر تمام معزز شخصیات، شرکاء اور منتظمین کا شکریہ ادا کرتی ہے۔ یہ ادارہ اعلیٰ معیار کی تعلیم فراہم کرنے اور مسلسل سیکھنے اور ترقی کے ماحول کو فروغ دینے کے اپنے مشن کے لیے وقف ہے۔

اس خبر پر تبصرہ کریں۔ چترال ایکسپریس اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں
زر الذهاب إلى الأعلى
error: مغذرت: چترال ایکسپریس میں شائع کسی بھی مواد کو کاپی کرنا ممنوع ہے۔