یونیورسٹی آف چترال میں “روبارب اسکواش میکنگ” کے عنوان سے تربیتی سیشن کا انعقاد۔

چترال(چترال ایکسپریس)آفس آف ریسرچ، انوویشن اینڈ کمرشلائزیشن اور جی وائی ایم کلب یونیورسٹی آف چترال میں گزشتہ روز  “روبارب اسکواش میکنگ” کے عنوان سے ایک آگاہی سیشن کا انعقاد کیا۔
یہ تربیت چترال یونیورسٹی کے وائس چانسلر پروفیسر ڈاکٹر ظاہر شاہ کی وژنری قیادت میں منعقد کی گئی۔ وائس چانسلر  دنیا بھر میں یونیورسٹی آف چترال کی ریسرچ پوزیشن کو بہتر بنانے کے لیے پرعزم ہیں۔ اس آگاہی سیشن کا مقصد نامیاتی روبرب اسکواش تیار کرنا ہے۔ اس نے طالب علموں کو یہ سیکھنے میں مدد کی کہ پھلوں سے اسکواش کو کس طرح تیار کرنا ہے اس کی مارکیٹنگ کے ایک اضافی طریقے کے طور پر، جس سے وہ موثر موسم میں توسیع کرتا ہے جس میں وہ اپنا سامان بیچ سکتے ہیں۔ مزید برآں، اس اگاہی سیشن سے چترال یونیورسٹی کے طلباء میں تحقیق اور اختراعی صلاحیتوں کو فروغ دینے میں مدد ملی۔ اس موقع پر یونیورسٹی آف چترال کے 11 سے زائد فیکلٹی ممبران اور 93 طلباء نے شرکت کی۔ اس موقع پر جی وائی ایم کلب کے ممبران بھی موجود تھے۔
ڈاکٹر محمد عبدالرؤف، ڈائریکٹر، زرعی تحقیقاتی اسٹیشن، چترال لوئر نے طلباء سے خطاب کیا اور چترال میں اسکواش بنانے اور اس کے کاروبار کے فوائد پر روشنی ڈالی۔
ڈاکٹر محمد عبدالرؤف اور ڈاکٹر محمد رومان، ایڈیشنل ڈائریکٹر ORIC نے شرکاء میں اسناد تقسیم کیں۔
ڈاکٹر محمد نصیر، سینئر ریسرچ آفیسر، ایگریکلچر ریسرچ سٹیشن، چترال ریسورس پرسن تھے۔ تربیت کا اختتام طلباء اور فیکلٹی ممبران کے سوال و جواب کے ساتھ ہوا۔

اس خبر پر تبصرہ کریں۔ چترال ایکسپریس اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں
زر الذهاب إلى الأعلى
error: مغذرت: چترال ایکسپریس میں شائع کسی بھی مواد کو کاپی کرنا ممنوع ہے۔