یو این ڈی پی گلوف II پروجیکٹ کے ذریعے آفات کے خطرے میں کمی کا عالمی دن بونی میں منایا گیا

چترال(چترال ایکسپریس )یو این ڈی پی گلوف II پروجیکٹ کے ذریعے آفات کے خطرے میں کمی کا عالمی دن گورنمنٹ ہائی سکول بونی میں منایا گیا

بونی، چترال: یو این ڈی پی گلوف II پروجیکٹ کی کاوشوں سے گورنمنٹ ہائی سکول بونی میں آفات کے خطرات میں کمی کا عالمی دن 2023 بڑے جوش و خروش اور عزم کے ساتھ منایا گیا۔ اس تقریب نے علاقے میں آفات کے خطرے میں کمی کے لیے بیداری پیدا کرنے اور حکمت عملیوں کو فروغ دینے کے لیے ایک پلیٹ فارم کے طور پر کام کیا۔
پروگرام کے مہمان خصوصی ڈپٹی کمشنر اپر چترال عرفان الدین تھے۔ منہاس الدین، ایڈیشنل سیکرٹری برائے ماحولیات، جنگلات اور جنگلی حیات نے تقریب کی صدارت کی۔
پروگرام کا آغاز تلاوت کلام پاک سے ہوا، اس کے بعد نعت شریف سے پر سکون اور روحانی ماحول پیدا ہوا۔ پامیر پبلک سکول اینڈ کالج بونی کے طلباء کی طرف سے پیش کی گئی ایک دلکش تھیٹر پرفارمنس نے آفات اور موسمیاتی تبدیلیوں کے اثرات کو مؤثر انداز میں پیش کیا، جس نے تمام حاضرین سے داد وصول کی۔ اس کے علاوہ، ان ہونہار طلباء نے تباہی کے خطرے میں کمی کی اہمیت پر تقریریں کیں، تیاری اور لچک کی اہم ضرورت پر زور دیا۔
آغا خان ایجنسی برائے ہیبی ٹیٹ سے جاوید احمد نے کمیونٹی پر مبنی ڈیزاسٹر مینجمنٹ کے بارے میں اپنی پریزنٹیشن کے دوران قابل قدر بصیرت فراہم کی، ڈیزاسٹر ریسپانس اور بحالی کے عملی پہلوؤں پر روشنی ڈالی۔
تقریب کے دوران چیپس کے چیئرمین رحمت علی جعفر دوست نے موسمیاتی تبدیلی اور آفات کو جنم دینے کے اس کے امکانات کے درمیان تعلق کے بارے میں ایک روشن خیال لیکچر دیا۔
UNDP Glof II پروجیکٹ کا ایک جامع جائزہ مانیٹرنگ اینڈ ایویلیوایشن آفیسر امجد علی نے پیش کیا۔ اس کی پریزنٹیشن نے پروجیکٹ کی کامیابیوں اور مزید لچکدار کمیونٹی کی تعمیر کے لیے اس کے جاری عزم کو اجاگر کیا۔
معزز مہمانوں میں حیات شاہ، ڈسٹرکٹ مانیٹرنگ آفیسر، سردار حکیم، تحصیل ناظم، اسماعیلی لوکل کونسل کے صدر یوسف حیات اور اپر چترال کے ایڈیشنل ڈپٹی کمشنر برائے فنانس اینڈ پلاننگ شامل تھے۔ آغا خان ایجنسی برائے ہیبی ٹیٹ کے ایمرجنسی آفیسر جاوید احمد اور گورنمنٹ ہائی سکول بونی کے پرنسپل مقصود علی اور پامیر پبلک سکول اینڈ کالج بونی کے پرنسپل توکل نے بھی پروگرام میں شرکت کی۔
پروگرام نے مختلف این جی اوز اور سول سوسائٹی کی تنظیموں کے شرکاء کی ایک بڑی تعداد کی شرکت کو اپنی طرف متوجہ کیا، جس سے خطے میں آفات کے خطرے میں کمی کے لیے اجتماعی عزم کا اعادہ ہوا۔
گورنمنٹ ہائی سکول بونی میں آفات کے خطرے میں کمی کا عالمی دن 2023 ایک غیر معمولی موقع تھا، جس نے قدرتی آفات اور موسمیاتی تبدیلیوں کے مقابلے میں کمیونٹی کی لچک اور اتحاد کی اہمیت کو اجاگر کیا۔

اس خبر پر تبصرہ کریں۔ چترال ایکسپریس اور اس کی پالیسی کا کمنٹس سے متفق ہونا ضروری نہیں
زر الذهاب إلى الأعلى
error: مغذرت: چترال ایکسپریس میں شائع کسی بھی مواد کو کاپی کرنا ممنوع ہے۔